سبک زندگی | پلاک ۵۲ - Page 2

آخرین شماره مجله پلاک52

دسته: سبک زندگی

حیات خلوت, سبک زندگی

۷ توصیه کاربردی برای انتخاب بهترین قهوه 

انتخاب قهوه کار چندان آسانی نیست. باید در مورد رُست، برشته کردن یا بو دادن قهوه، منشا آن و طعم و مزه‌ آن بدانید. چگونه می‌توان اصطلاحات این وادی را رمزگشایی کرد تا دریافت چه چیزهایی بر طعم قهوه اثر می‌گذارد؟

حیات خلوت, سبک زندگی

با انتخاب نور مناسب، آرامش را به اتاق خواب خود ببرید! 

ما از طبیعت آمده ایم و رابطه خیلی عمیقی با نور خورشید داریم، در نتیجه درست کردن نوری مثل نور خورشید وقتی غروب می کند، می تواند در القای خوابیدن به ما کمک کند، چون غروب برای ما نشانه تمام شدن روز است و ما را برای استراحت کردن آماده می کند.

حیات خلوت, سبک زندگی

۶ اصل مهم طراحی داخلی کدامند؟ 

می توان کاربردی ترین و اصولی ترین مفاهیم را شناسایی کرده و سپس آنها را در جایگاه خود دسته بندی نمود تا با شناخت بهتر و دقیق تری اقدام به رعایت اصول و کاربردی در امر دیزاین و طراحی داخلی نمود. با ما همراه باشید تا از این ۶ اصول مهم طراحی داخلی آگاهی پیدا کنید.

حیات خلوت, سبک زندگی

شش راهکار برای داشتن یک خواب راحت شبانه 

خواب خوب، رمز اصلی بهره‌مندی از یک سبک زندگی سالم است. این امر جدا از این که به شما در یافتن آرامش درونی کمک می‌کند، می‌تواند روحیه، سلامت جسمی و کیفیت کلی زندگی شما را در بیداری به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

حیات خلوت, سبک زندگی

۱۰ ایده‌ی ساده ولی تاثیرگذار برای دکوراسیون خانه‌های کوچک 

اگر خانه‌ی شما هم کوچک است بی‌شک برای تغییر دکوراسیون با مشکل روبه‌رو شده‌اید. در خانه‌های کوچک امکان قرار دادن وسایل دکوری مختلف وجود ندارد و محدودیت فضا، به شما اجازه‌ی استفاده از خیلی وسایل را نمی‌دهد. طراحان داخلی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک ایده‌های جالبی دارند که علاوه بر ایجاد زیبایی، فضای خانه را هم بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

حیات خلوت, سبک زندگی

به خودتان استراحت دهید! 

اگر مانند بسیاری از افراد نمی دانید که دقیقا چگونه می توانید به خودتان استراحت دهید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. با استفاده از پنج تمرین زیر که متخصصان سلامت روان توصیه می کنند، می توانید به خود استراحت دهید.