فیلم جدید | پلاک ۵۲ - Page 3

آخرین شماره مجله پلاک52

برچسب: فیلم جدید

اخبار فرهنگی و هنری, کیوسک

مرد آزاد کرونا را شکست داد 

کمدی جدید مرد آزاد فراتر از پیش بینی ها با فروش ۲۸.۴ میلیون دلاری، پرفروش ترین فیلم هفته سینمای آمریکا شد. مرد آزاد به کارگردانی شاون لوی از جمله معدود آثاری است که در دوران همه گیری ویروس کرونا تنها در سینما اکران می شود و به طور همزمان در سامانه های نمایش آنلاین نیز عرضه نشده است.

اخبار فرهنگی و هنری, کیوسک

انتشار آلبوم موسیقی و دومین پوستر بین‌المللی گورکن 

همزمان با حضور گورکن در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچستر انگلستان، دومین پوستر انگلیسی این فیلم با طراحی عرفان بهکار و موسیقی متن فیلم به آهنگسازی مهدی پناهی و به‌صورت بین‌المللی منتشر شد.

اخبار فرهنگی و هنری, کیوسک

دردسری جدید به نام صدای فرزاد فرزین! 

انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه صدای فرزاد فرزین بر روی تیتراژ یکی از سریال ها، این پروژه را برای پخش با مشکل مواجه کرده است، حاکی از حاشیه ای جدید برای شبکه نمایش خانگی است.

تماشاخانه, سینما, معرفی فیلم

معرفی فیلم : حرکت ناگهانی ممنوع 

در دهه ۱۹۵۰ یک گانگستر به نام کورت گونز که به تازگی از زندان آزاد شده، قصد خروج از شهر را دارد اما به پول نیاز دارد. مجبور است پیشنهاد یک شغل دردسرساز را از طرف آقای جونز بپذیرد. پس با دو خلافکار به نام های کرت و چارلی برای اخاذی از حسابداری به نام مت راهی خانه اش می شوند.

اخبار فرهنگی و هنری, کیوسک

شگفتی جدید در سینماهای آمریکا 

فیلم هرج‌ و مرج فضایی: میراثی نو ساخته برادران وارنر به سرعت در اولین پایان آخر هفته اکرانش موفق شد تا باکس آفیس را از بیوه سیاه بدزدد و فروش ۳ روزه خود در آمریکا را به نزدیک ۳۲ میلیون دلار برساند.