آمارها در جهت تحلیل داده‌ها برای توسعه دانش تجربی انسان بسیار حائز اهمیته و این امر از چشمان مسوولین ما دور نمونده و این بزرگواران با ارائه آمارهای دقیق تاکنون تونستن در جهت توسعه، کارهای زیادی انجام بدن که علاقه مندا می تونن برای پی بردن به این مورد در هرکجای این خاک باشند یه تپه یا بلندی پیدا کنند و از اونجا، وسعت کارهای موثر این عزیزان رو به تماشا بنشینند. به هر رو تصمیم گرفتم به جهت اهمیت این موضوع به برخی از آمارها اشاره کنم که شاید برای پیشرفت علم‌ورزان و توسعه‌مداران عزیز موثر باشه.

یکی از آمارهای مهم کشور آمار تعداد مبتلایان و درگذشتگان کروناست که علاقه‌مندان باید دقت کنند که آمارهای اعلام شده را به صورت خام مصرف نکنند و عدد موردنظر رو در یک فرمول قرار بدن و نتیجه نهایی عدد واقعی محسوب می شه! این فرمولو که من با هزار بدبختی از لابلای سخنان وزیر و معاونین و سخنگویان وزارت بهداشت و ستاد کرونا در آوردم به صورت

C*3!+N*2/./5M=X

که “C” عدد اعلام شده توسط مسوول مربوطه؛ “3” ضریب ثابت؛ “N” تعداد دفعات فرمایش مسوول مربوطه؛ “M” هم درجه سازمانی مسوول هست که با بالا رفتن درجه سازمانی آمارها غیر واقعی تر است و در نهایت “X” نتیجه نهایی آمار و عدد واقعی تعداد کشته شدگان یا مبتلایان محسوب می شه. شما می تونین از این فرمول در بسیاری از آمارهای دیگه هم استفاده کنید.

آمار بعدی خبر تکان دهنده‌ای بود که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس ارائه داد او گفت که تمامی مادران دانش‌آموزان سراسر کشور، زن هستند! و بعد از هزاران سال تفکر اشتباه بشر رو که اعتقاد داشت:

“نیمی از مادران دانش‌آموزان مرد و نیمی دیگر زن هستند”


 

رو به چالش کشید.

آگاهان اعتقاد دارن که به علت حضور مستمر ایشان در مهدکودک در کنار باقی مربیان که همگی مونث بودند باعث این کشف تاریخی شده.

 


 

آخرین مورد آماری که می خوام براتون بگم آمار تورم و شاخص رشد اقتصادیه که این آمار دارای ویژگی خاصی هست به این صورت که با تغییر دولت ها نحوه به دست آوردن درصدها متفاوته.

برای مطالعه شما:

ضد تبلیغ های اینستاگرامی (تبلیغات گاوی)

شراکت معاونت حیا در بخش ادبیات و سینمای ارشاد با بزرگترین تولیدکننده دستمال توالت در جهان

مثلا یه دولت آمارو از میزان خوشحالی اقوام و اظهار نظر این گروه به دست میارن به این صورت که ابتدا اقوام خودشونو مشغول به کار می کنند بعد از اونا در‌مورد رضایتمندیشون سوال می پرسن!.

یه دولت این آمارو از میوه‌فروشی محلش می‌گیره،

یه دولت درصد تورمو ضربدر یه ضریب اعشاری (که بهش ضریب تحمل ملت گفته می شه) می کنه و نتیجه‌شو اعلام می‌کنه!

و یه دولت هم چون اعتقادی به آمار نداره و تمامی آمارها رو ساخته و پرداخته دشمنان می دونه، هیچی اعلام نمی کنه.

الان با محاسبه فرمول اولی که براتون نوشتم من حدود 4 صفحه مطلب نوشتم و دیگه وقت خداحافظیه!